NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Η προνοια του του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ!

Καλημερα,Καλησπερα σας,σημερα θα γραψω για ενα προβλημα που εχει δημιουργηθει απο τη στιγμη που τα  επιδοματα προνοιας,και τα βιβλιαρια αποριας απο τη νομαρχια αθηνων εχουν περασει εδω και δυο χρονια περιπου στους δημους,εγω θα γραψω για το δημο αθηναιων στον οποιον ανηκω,για τα οσα εχω βιωσει οχι μονο εγω αλλα και οι αλλοι δημοτες,θα αναφερθω ομως σε αυτα που εχω τραβηξει εγω απο τοτε που τα κοινωνικα εχουν περασει στο δημο αθηναιων,ας αρχισουμε απο τα βιβλιαρια αποριας,οταν τα βιβλιαρια εκδιδοταν απο την νομαρχια μας εδιναν ενα χαρτι οτι λογου του μεγαλου αριθμου αιτησεων η σφραγιδα θα μπει αναδρομικα,ετσι μεχρι να μπει η σφραγιδα παιρναμε κανονικα τα φαρμακα,τωρα που ανελαβε ο δημος η θεωρηση των βιβλιαριων κανει τεσσερις μηνες,με την σφραγιδα να μπαινει παλι αναδρομικα αλλα αυτους τους μηνες μενουμε χωρις φαρμακα,γιατι δεν μπορουν να μας δωσουν χαρτι λογω ελλειψης προσωπικου,αυτο εχει γινει η καραμελα τους,οταν π.χ.ο δημος καλλιθεας κανει 15 μερες για να θεωρησει τα βιβλιαρια,οπως κι ο δημος νικαιας-ρεντη,εκει δεν εχουνε ελλειψη σε προσωπικο?ας ερθουμε τωρα στα επιδοματα, προπερσι περιμενα 8 μηνες να περασω απο τα ΚΕΠΑ,αφου περασα και κατεθεσα τα χαρτια(τοτε ηταν ακομα η νομαρχια)σε δυο μηνες ειχε βγει η αποφαση για πληρωμη,φετος περιμενα δυομιση μηνες περιπου για να περασω επιτροπη απο τα ΚΕΠΑ,τουλαχιστον εκει διορθωθηκε καπως η κατασταση,αφου λοιπον καταφερα να παρω το 67% πηγα να καταθεσω τα χαρτια μου στο Σ.Ε.Δ. σημειο εξυπηρετησης δημοτη,μια καινοτομια του δημου αθηναιων,τουλαχιστον στο Σ.Ε.Δ. μπορω να πω οτι οι υπαλληλοι νοιαζονται αλλα εκει απλως παιρνουν τα χαρτια για να παρεις αριθμο πρωτοκολου και τα στελνουν στην Αγ.Κωνσταντινου οπου εκει ειναι πλεον τα γραφεια της προνοιας του δημου αθηναιων,φετος για πρωτη φορα ζηταγανε και καρτα ανεργιας(τωρα πως γινεται καποιος με 67% αναπηρια να γραφεται και στον οαεδ σαν ανεργος τι να πω)επειδη λοιπον δεν ειχα σε ισχυ  καρτα ανεργιας παρακαλεσα τον υπαλληλο του Σ.Ε.Δ. να παρει τα χαρτια που ειχα ωστε να παρω αρ.πρ. ωστε να μην καθυστερω κι οταν βγαλω την καρτα του λεω θα την παω εγω στο γραφειο προνοιας,πραγματι ο ανθρωπος με εξυπηρετησε,τα χαρτια τα κατεθεσα στις 4 Μαρτιου,αφου λοιπον πηγα αργοτερα στον οαεδ να βγαλω την καρτα ανεργιας παω την παρασκευη 20 Μαρτιου στην Αγ.Κωνσταντινου με τον αρ.πρ. να μου περασει την καρτα στο φακελο,αφου λοιπον με εστελναν απο το ενα γραφειο στο αλλο μια υπαλληλος χωρις καν να κοιταξει στον υπολογιστη της μου λεει,δεν εχω φακελο να πατε το χαρτι στο Σ.Ε.Δ. για να μαθουν τα λαθη τους(συναδελφικη αλληλεγυη)ποια λαθη τους κυρια μου της λεω εγω τους ειπα οτι θα φερω το χαρτι που λειπει σε εσας,οχι μου λεει δεν γινεται,τελος παντων λεω θα το παω στο Σ.Ε.Δ. την ρωταω να μου πει αν θα μπει το επιδομα το μαιο,εκει μου ερχεται δευτερος ταμπλας,ακου να δεις εχουμε φακελους απο τον Δεκεμβριο τους οποιους δεν εχουμε καν ανοιξει,οποτε της λεω εγω ποτε θα πληρωθω(μιλαμε για 313ευρω το μηνα τα οποια δινονται μαζι καθε διμηνο 626ευρω)δεν ξερω μου κανει δεν εχουμε προσωπικο οποτε θα αργησεις,φευγω απο εκει να παω στο Σ.Ε.Δ. να καταθεσω το χαρτι,εκει τους λεω οτι μου ειπε οτι δεν εχει φακελο απορησαν κι ιδιοι οι υπαλληλοι,ερχεται ο προισταμενος και μου λεει ο φακελος εχει παει εδω και 17 μερες γιατι αυτη η ταλαιπωρια κι επρεπε να παρεις το ονομα της,πραγματι επρεπε να εχω παρει το ονομα της αλλα την πατησα σε αυτο,προχωραω λοιπον σε καταγγελια μεσω e-mail στο δημο,μου ερχεται γρηγορα η εξης απαντηση,Σας προωθούμε για την ενημέρωσή σας και τις τυχόν δικές σας ενέργειες το κάτωθι αίτημα δημότη, το οποίο έχει ήδη αποσταλεί και μέσω του συστήματος CRM με αριθμό καταχώρησης 1.....6  προς τη Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Υγείας λόγω αρμοδιότητας.εδω ειναι ομως το αστειο,σε παρομοιο αιτημα που ειχα ξαναστειλει προσωπικα για τα βιβλιαρια αποριας περσι οπως κι αλλοι δημοτες παντα ερχεται το ιδιο μηνυμα χωρις ομως στο τελος να μαθαινουμε τι εχει γινει,για αυτο αυτη τη φορα αποφασισα την καταγγελια να την στειλω και στο υπουργειο και στο γραφειο του πρωθυπουργου,πολλοι μου λενε δεν θα πετυχεις τιποτα,αλλα απ΄'το να καθομαι απραγος τουλαχιστον ας προσπαθησω,αλλωστε με τα συνεχη e-mail που στελναμε περσι κατορθωσαμε να πετυχουμε τουλαχιστον η σφραγιδα στα βιβλιαρια αποριας να μπαινει απο την ημερομηνια ληξης τους κι οχι απο οταν καταθετουμε τα χαρτια,το θεμα με τα επιδοματα οπως και με τα βιβλιαρια αποριας ειναι πολυ σοβαρο,εχουμε θεραπευομενους οι οποιοι ειναι οροθετικοι,αυτων των ανθρωπων τα φαρμακα κοστιζουν κοντα στα χιλια ευρω το μηνα κι αν δε τα παρουν επομενο ειναι να πεθανουν,οπως και τα επιδοματα οταν ειναι το μοναδικο εσοδο πως θα ζησει ο αλλος,δεν αντιλεγω οτι υπαρχει ελλειψη προσωπικου,αλλα στους αλλους δημους δεν υπαρχει?και κατι αλλο οι καρτες μετακινησης Α.Μ.Ε.Α βγαινουν απο τα Κ.Ε.Π. σε 5 λεπτα,ακριβως κοιταει ο υπαλληλος τα χαρτια βλεπει οτι ειναι ενταξει κι επιτοπου βγαινει η καρτα,δεν μπορουνε δηλαδη να κανουνε κατι παρομοιο με τα βιβλιαρια η τα επιδοματα?Καλη σας μερα.atgianninns@


2 σχόλια:

  1. ΚΑΝΕΙΣ δεν νοιάζεται στο "κράτος πρόνοιας" που ζούμε,11,000 οροθετικοί της χώρας επιβιώνουν με μεγάλες δυσκολίες και η Πολιτεία κωφεύει!
    Που είναι όλοι οι κλάψες-βουλευτές που μας το παίζουν μεγαλόκαρδοι πριν τις κάλπες, ευαίσθητοι, αγκαλιές, φιλιά, χειραψίες σε παραπληγικούς, καρκινοπαθών συνοδευόμενοι απο καμεραμέν στις ειδήσεις των 19.00, 20.00 και 21.00.?

    ελπίζω να πάνε όλα καλά
    ωραία η λεζάντα στη φώτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι με τους οροθετικους ειναι σοβαρο το προβλημα,εμεις οπως θα ξερεις ειμαστε απο τη τελευταια γενια που μεσα απο τη χρηση ειμασταν <> και δεν κολησαμε τον ιο HIV,τωρα ομως βλεπω οτι τα νεα παιδια που μπαινουν στο προγραμμα το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι οροθετικοι,μιλωντας με καποιους απο αυτους εμαθα οτι τα φαρμακα τους δινουν ζωη,μια μερα δηλαδη να μην παρουν την αγωγη τους μπορει να αποβει μοιραιο,για αυτο το θεμα θα πρεπει να γινει κατι οχι σημερα αλλα χθες.

      Διαγραφή