NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Το τι ακουω για την υποκατασταση ακομα κι απο ορισμενους γιατρους ωρες ωρες με βγαζουν απ'τα ρουχα μου εδω θα σας απαντησω με ενα επιχειρημα απο την δικια μου πλευρα,του εξαρτημενου που στα 25+χρονια της εξαρτησης μου απο τις ουσιες,επιτρεψτε μου να εχω καλυτερη γνωση απο εσας οπου η οποια εμπειρια σας & γνωση πανω στις ουσιες ειναι μεσα απο την βιβλιογραφια απο την οποια εχετε μαθει τι σημαινει εξαρτηση,η εξαρτηση ομως δε μαθαινεται στα πανεπιστημια η απο τα βιβλια,η εξαρτηση μαθαινεται πανω στο σωμα μου,το ,μυαλο μου,κ.α. αν δεν εχετε περασει συνδρομο στερησης για να δειτε τι ειναι δε μπορειτε να καταλαβετε τι σημαινει,τι σημαινει η διαρκης παλη με την εξαρτηση,η οποια συμφωνα με τον Π.Ο.Υ οπου αναφερεται οτι η εξαρτηση ειναι αναρρωσιμη κι οχι θεραπευσιμη,ο ναρκομανης παλευει ολη του τη ζωη μ'αυτο το παθος μεχρι & το θανατο του.Τωρα θα μου πειτε γιατι τα αναφερω αυτα,γιατι πολυ απλα εχω βαρεθει να γινομαι ενα απο τα πειραματοζωα της υποκαταστασης,για μενα η υποκατασταση ηταν που με βοηθησε να βγω μεσα απο το σκοταδι  που ημουνα για ενα τεταρτο του αιωνα,τοσα ειναι τα 25+χρονια που ημουνα στη χρηση,με βοηθησε να βλεπω τη ζωη με αλλη ματια,να κανω πραγματα που ειχα ξεχασει να κανω η δε τα ειχα κανει ποτε,απ΄την αλλη μου βγηκε το συναισθημα του φοβου ενα συναισθημα το οποιο οσο ημουνα στη χρηση δε μου ειχε βγει ποτε,ο φοβος λενε ειναι καλο συναισθημα γιατι σε προστατευει,ειναι εναι ειδος επιβιωσης,φοβαμαι ομως για το μελλον,φοβαμαι για μενα,αλλα πιο πολυ φοβαμαι οτι ισως δεν καταφερω να ξεπερασω αυτον μου το φοβο,ειμαι εκ φυσεως αντιδραστικος οποτε οταν μου πουνε να κανω κατι χωρις ο ιδιος να το θελω θα αντιδρασω λεγοντας οχι(ασχετως αν θα εχω δικιο η αδικο) γι'αυτο μην με πιεζετε να κανω κατι που δεν θελω.Αφηστε με να αποφασισω εγω τι ειναι το καλυτερο για μενα. ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟY   atgiannisns@ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου