NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

atgiannisns@gmail.com

Γεια χαρα σε ολους σας ο διαχειριστης του ιστιολογιου μου ζητησε να πω τη γνωμη μου,επειδη απο οτι διαβασα στην αναρτηση της Παρασκευης με αφορα γιατι περι για μενα προκειται εχει γραψει οπως τα ακουσε ο ιδιος δεν θα τον διαψευσω γιατι γραφει την αληθεια θα κανω ομως το συνηγορο του διαβολου πραγματι ενω εδωσα ουροληψια την Τεταρτη οπως και καθε Τεταρτη την Παρασκευη που πηγα ξαφνικα μου λενε εχετε παλι ουροληψια γιατι αυτα που δωσατε την Τεταρτη δεν εφτασαν.Ομολογω οτι εξεπλαγην οχι γιατι μου ειπαν να ξαναδωσω ενω πριν 2 μερες ειχα δωσει αλλα γιατι προσπαθουσε η νοσηλευτρια να μου εξηγησει ΤΙ???????????????????????????????????????/????
Απαντω γιατι ειδα οτι και η αναρτηση αλλα και σχολια κατ'εμε ξεφευγουν απο τον ευπρεπη λογο στη ζωη μου εχω μαθει να απανταω με επιχειρηματα και παντα στα πλαισια του σωστου διαλογου με ευπρεπεια και σεβασμο προς τους συνομιλητες μου χωρις βεβαια να αποποιηθω των ευθυνων μου οτι δεν εχω χασει ποτε την ψυχραιμια μου την εχω χασει και ουκ  ολιγες φορες αλλα αρκετες με αποτελεσμα αργοτερα να εχω μετανιωσει για εκεινες τις στιγμες.Θεωρω οτι ηταν μια ατυχη στιγμη του προσωπικου της μοναδας,πιθανολογω οτι κατα τη διαρκεια της αναλυσης να τους επεσε κατω ο ουροσυλλεκτης ανθρωποι ειναι και λαθη θα κανουν.Απαραδεκτο ομως για εμενα να μπουν σε μια διαδικασια λανθασμενων εξηγησεων μπορουσαν πολυ απλα οπως εγραψε ο διαχειριστης να μου ελεγαν Κε............ σημερα εχετε ουροληψια αντι να προσπαθησουν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα,εκει εγειρετε η δικια μου ενσταση κατα τ΄'αλλα η σχεσεις μου με το προσωπικο θεωρω οτι ειναι αριστες παρολες τις διαφωνιες που μπορει να εχω σε αλλα ζηταματα δεν ειναι ομως επι του παροντος,Ευχαριστω για την φιλοξενια σας και συγχωρηστε μου αν εκανα καποια λαθη,θα οφειλονται  στο οτι εγραφα γρηγορα γιατι δεν εχω πολυ χρονο.Σας ευχομαι καλο Σαββατοκυριακο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου